Τι συμβαίνει με την "Ελένη"; Διαβάστε τι τηλεθέαση έκανε η τελευταία εκπομπή και θα καταλάβετε

Η Ελένη Μενεγάκη έριξε αυλαία για τη φετινή χρονιά μέσα σε ένα καλοκαιρινό σκηνικό...

Η ίδια στο φινάλε ανανέωσε το ραντεβού με τους τηλεθεατές για τον ερχόμενο Οκτώβριο. Νωρίτερα, θέλησε να απευθυνθεί στους τηλεθεατές και σε όσους την κατηγορούν ότι κάνει εκπομπή τηλεμάρκετινγκ. Η ωραία Ελένη τόνισε αρκετές φορές ότι πάντα κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις… Τι κέρδισε και τι έχασε η Ελένη Η Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της σεζόν που πέρασε κέρδισε ένα τετραετές συμβόλαιο με τον Alpha και διευρυμένες αρμοδιότητες. Έχασε, όμως, τα 35άρια και τα 30άρια που σημείωνε η εκπομπή της στην τηλεθέαση τις προηγούμενες χρονιές. Στην ανάγκη να μπουν περισσότερα χρήματα στο μαγαζάκι, η Ελένη περιόρισε τους τελευταίους μήνες τη θεματολογία της και μείωσε δραματικά τους καλεσμένους που βρέθηκαν στο πλατό της. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τελευταία εκπομπή της σεζόν σημείωσε μέσο όρο 16,3% στο σύνολο και 19,8% στο δυναμικό κοινό. Φυσικά και έμεινε στην πρώτη θέση του πίνακα της Nielsen, συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Όμως, άλλο 30% άλλο 15%. Αλλά, τι να κάνουμε; Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις…

Via

          SenariOgrafoS.gr

Νεότερη Παλαιότερη
Bookmark and Share